Ik heb voor de aankoop van een mobiele telefoon € 650,- overgeboekt op de rekeningnummer van de verkoper. De verkoper heeft het produkt niet geleverd. Ik heb op internet gesurft. Wat blijkt nu ? Dat deze persoon structureel kopers zit op te lichten via handelssites. Nu heb ik contact opgenomen met mijn bank de ABN AMRO. Ik heb hun verzocht om het geld terug te boeken. Ze zeiden, dat dit onmogelijk is. Ik heb ook aangifte gedaan bij de Politie. Ik heb ook een brief verstuurd naar de hoofdkantoor van de ABN AMRO. Ik wacht momenteel de reactie af. Wat is mijn rechtspositie in deze kwestie ? We hebben hier te maken met een oplichter, die structureel via de rekeningnummer van de ABN AMRO en de Rabobank kopers zit op te lichten. De ABN AMRO wil geen medewerking verlenen. Is de ABN AMRO ook niet medeplichtig dan ? Is er werkelijk geen enkele mogelijkheid om mijn geld terug te laten boeken ?