BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Terugbetaling door Wehkamp niet ontvangen!

Bijdrage door gebruiker
19-12-2009
22 reacties
Op 30 november diverse besteld bij Wehkamp en hele bedrag helaas vooruit betaald i.p.v. per acceptgiro! Heb de enkele keren dat ik wat bij hun besteld heb altijd netjes direkt betaald, en NOOIT bij hun in de schuld gestaan! Op 1 december hele bestelling ontvangen én ook weer geretourneerd. Op 11 december via mijn Wehkamp-account gelezen dat het bedrag van 124,87 euro via Ideal is teruggestort. Op 19! december mijn terugbetaling nog steeds niet ontvangen! Na diverse mails waar nietszeggend op wordt gereageerd én telefoongesprekken van telkens 15 minuten of meer à 0,20 eurocent per minuut, want je krijgt steeds iemand anders van de klantenservice aan de lijn die je het verhaal moet uitleggen met de vraag waar mijn
geld blijft, antwoorden zoals: ja mevrouw, morgen staat het geld op Uw rekening. Ja mevrouw: informeert U maar eens bij Uw bank, het bedrag is toch écht overgemaakt. Ja mevrouw: mijn leidinggevende zegt dat het wel 5 à 6 werkdagen kan duren voor Uw terugbetaling is verwerkt! Navraag bij de bank leert dat een Ideal betaling/terugbetaling reeds de volgende werkdag wordt verwerkt! Ik vraag me af hoeveel smoezen ze bij Wehkamp hebben klaarliggen. Als het andersom zou zijn zouden ze meteen een incassobureau hebben ingeschakeld! Wehkamp houdt er schijnbaar een andere methode op na want ik heb mijn geld nog steeds niet terug! Wat kan ik nóg meer doen? Heeft iemand hier ervaring mee? Bij voorbaat dank!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.