In dec 2007 hebben wij een steam blaster besteld via internet van Tell Sell met bijbehoorende artikelen , kleine 150 euro
Meteen betaald via internetbankieren...In jan 2008 ontvingen wij een brief dat Tell Sell Failliet was , uiteraad meteen gebeld en kregen we te horen : Nee Mevr u artikel is onderweg en zal met 2 weken bij u zijn , alleen Tell Sell was niet meer en was over genomen door een ander bedrijf.
Maart 2008 nog steeds geen steamblaster !!!! Net weer gebeld en nu horen we weer dat Tell Sell en nieuwe doorstrart heeft gemaakt , maar komen ze met de rotsmoet dat ze alle gegevens kwijt zijn en dat ligt allemaal bij een curator in Zwolle , ( naam mogen ze niet geven )
Dus het kan nog maanden duren zei de beste mevr dat wij onze steamblaster ontvangen.
Geld krijgen we niet terug !! via bank terughalen kan dus niet omdat ze onder een curator lopen
Net Kassa Gemaild heb er genoeg van !! 150 euro weg en geen steamblaster !