BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort houdt mij aan het lijntje!wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
09-04-2008
1 reactie

Hallo allemaal.

Wie kan mij advies geven wat ik het beste kan doen in deze vermoeiende zaak?

In januari zijn we overgestapt van tiscali nu telfort intternet naar UPC.

Upc heeft de opzegging gedaan en dat klopt ook.Telfort(tiscali)schrijft nu 3 maanden later!nog steeds ons abonnement af!Iedere keer bellen a 30 ct per minuut en in maart zeiden ze dat we de drie maanden ten onrechte betaald/afgeschreven, de eerste week van april op de rekening zouden hebben.

Nu deze week verstreken is,en er niets betaald is natuurlijk,belde ik net ,en nu betalen ze het weer de eerste maand van mei terug.

Ik vroeg iemand van de financiele administratie maar dat kan niet.Je moet dat dan schriftelijk doen.Gegarandeerd dat dat dan zeker ook minstens een maand gaat duren.

Wie kan mij advies geven??

Vast heel erg bedankt

jackie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.