Wijzig berichtMeld dit berichtAntwoord met een citaat door wilkor » 22 jan 2013 13:20
op 1 Januari hebben wij een roeitrainer en een crosstrainer gekocht en betaald via ideal op de webshop van de telegraaf, deze waren in de aanbieding voor 249 euro per stuk. Na een ruime week werd de roeitrainer bezorgd, de crosstrainer niet. De telegraaf webshop gemaild, waarom de crosstrainer niet geleverd werd. Die gaf aan de vraag te hebben doorgestuurd naar de andere afdeling. Na een week nogmaals gemaild, wederom zou men de mail doorsturen naar een andere afdeling. Toen hebben we maar eens gebeld. De vrouw was bekend met het probleem en zou ons de volgende dag terugbellen. Dit heeft ze inderdaad gedaan. Volgens haar weigerde het bedrijf de bestelling te leveren, omdat de crosstrainer 349 hoorde te kosten en niet 249 euro. Dit was inmiddels ook aangepast op de webshop. Volgens haar was dit een geldige reden om inderdaad niet te leveren, omdat webshops de prijs mogen veranderen en daardoor niet meer hoeven te leveren. Waarom dit 2 mails eerder niet medegedeeld kon worden? tja, er was iets mis gegaan met de communicatie naar ons toe.
Nou is mijn vraag: Heeft deze mevrouw inderdaad gelijk? En heeft ze het recht het product niet meer te hoeven leveren?