Enige tijd terug is er volgens mij aandacht besteed in Kassa over het nagenoeg overbodig zijn van de papieren telefoongids. Er was toen een site waar je te kennen kon geven geen papieren gids meer te willen ontvangen. Desondanks heb ik weer in dik papier in de bus gekregen dat ik nooit zal gebruiken. Iemand die hier ook ervaring mee heeft en kan je hier ergens over klagen?