BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefonische colportage

Bijdrage door gebruiker
20-07-2008
8 reacties

mijn moeder van 80 is via de tel. benadert om gas en licht via een ander bedrijf te nemen. Aangezien ze niet snel begreep waar het om ging heeft ze gezegt stuur het maar op.Ze kon binnen 8 dagen weer opzeggen. Ze dacht dat het van haar eigen nutsbedrijf was, maar helaas. Mijn broer regelt deze zaken en moest het dus weer afmelden. Telefonisch kon dit niet, dus aangetekende brief sturen. kosten zijn voor mijn moeder ik geloof iets van 7 euro. Zijn deze kosten te verhalen op dit bedrijf, het is toch te gek voor woorden dat je gelijk vast zit aan zoiets via de telefoon en bij opzeggen toch geld kwijt bent voor nop.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.