BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telebankieren Rabobank

Bijdrage door gebruiker
14-02-2005
5 reacties

Ik heb een overeenkomst (contract) met de rabo waarin staat dat ik de mogelijkheid heb van telebankieren voor het regelen van mijn bankzaken. Echter per 1-04-2005 wordt telebankieren NIET meer ondersteund en is men verplicht om internet bankieren te gebruiken. De gebruiker wordt dan geconfronteerd met de volgende problemen: on-line bankzaken regelen ipf off-line, geen mogelijkheden meer van budget-codes en beheren van meedere administraties en nog meer van zulke zaken. Met andere woorden de geboden service wordt een stuk minder.

Mijn vraag is dan ook: mag een bank (rabo) dit zonder meer wijzigen ? zonder schriftelijke aanpassing van de overeenkomst ?

Alternatieven worden niet of nauwelijks geboden, men is min of meer verplicht dit te slikken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.