BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2, slechte ervaringen mee

Bijdrage door gebruiker
02-03-2010
10 reacties
Of mijn vraag valt onder juridisch advies, weet ik niet maar stel hem wel.
Ik ben sinds ruim een jaar klant bij Tele2, vanaf het begin heb ik al problemen met televisie, internet en telefoon. Ik heb inmiddels een historie van 5 pagina's met klachten bij dit bedrijf.
Nu heb ik al een maand geen televisie, Ze hebben me 2 weken geleden een nieuw kastje gegeven, met de verkeerde stekker erbij. Ze hebben vorige week een nieuwe stekker opgestuurd, nu 5 dagen later heb ik het nog steeds niet. Ik moet geduld hebben zeggen ze, dit zeggen ze al sinds ik klant ben bij tele2. Ik hoop dat een programma als kassa een keer aan de bel kan trekken bij tele2 en kan zorgen voor negatieve reclame.
Mijn 2de klachtenbrief in een maand is onderweg.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.