Voor sommige onder ons kom ik met een veelvoorkomende vraag. Gezien de korte termijn die ik heb wil ik het volgende probleem toch voorleggen:Een buurvrouwtje (+- 60 jr, leeft van bijstand) heeft zich afgelopen vrijdag over laten halen om een Tele2-contract te ondertekenen voor 15 Euro p/maand. Daarbij heeft ze een telefoontoestel gekregen die >1000 functies heeft, m.a.w. veel te complex. Onzin, dit vrouwtje hoeft eigenlijk helemaal geen GSM-toestel.Nu heeft ze hier terecht veel spijt van. Telefonisch kan ze het contract niet ontbinden. Ik heb haar beloofd morgen (donderdag) mee te gaan naar de winkel waar zij het contract getekend heeft.Nu mijn vragen: ik kan toch binnen een redelijke termijn (nu dus 6 dagen) van het contract afkomen? Kan ik het toestel terug inleveren, het beschermplasticje is al verwijdert? Heeft iemand een tip voor me, ik kan me niet voorstellen dat de telefoonwinkel hier in meewerkt.Alvast bedankt voor jullie reacties!