BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele 2 Creditnota

Bijdrage door gebruiker
15-02-2010
20 reacties
Hallo,

Ik heb vorig jaar in juli pakket aangevraagd met telefoon en internet, ook aangegeven dat deze in september aangesloten moest worden, hierbij hebben ze het verkeerd genoteerd en moest ik tot september de maandbedrag gewoon betalen deze zou ik dan ook van hun terugkrijgen. September probeerden wij het aantesluiten, het kon niet in verband met de isra kast (bedrijfsruimte) moest een kpn monteur langs komen met tele 2 gebeld hebben ze week later een monteur gestuurd, hij kon het niet oplossen en zei dat er echt een kpn monteur langs moest komen weken gewacht elke keer contact opgenomen maar nee er komt niemand langs, op een gegeven moment had ik een meneer van de tele2 aan de lijn en vroeg of er binnen 2 dagen een kpn monteur langs kon komen en anders dat ik de koopovereenkomst zal verbreken, hij vertelde mij dat het probleem ondertussen was opgelost en dat er geen monteur langs hoef te te komen en dat ik het gewoon kon aansluiten (ik wist zeker dat het niet was opgelost dus zei dat ik alsnog een kpn monteur wil die het even moet aansluiten na een lange discussie zei hij dat er een monteur langs zal komen ( kwam dezelfde monteur langs, hij zegt er moet een kpn monteur komen) hele discussies, tele 2 had het eindelijk door dat ze fout zaten en stuurden een kpn monteur langs en zei dat alle kosten voor de 3 monteurs vergoed zal worden en de maanden juli t/M november terug zou krijgen.

Eind november is het eindelijk aangesloten, midden december heb ik een aangetekende brief verstuurd met alle facturen en de monteurfacturen die ik heb betaald met de vraag wanneer ik het bedrag terug zou krijgen? geen antwoord,
11 januari heb ik zelf contact opgenomen en werd mij gezegt dat de financiele afdeling mij binnen 2 dagen zou bereiken en het bedrag overmaken, (niet gebeurd) 2 febr. weer gebeld (hetzelfde als 11 jan en nog niet gebeurd) net heb ik ze weer gebeld een achtelijke vrouw, beweerd dat ze geen brief heeft ontvangen maar de creditnota klaar staat naar aanleiding van een mail, toen ik zei dat ik helemaal geen mail had verstuurd, kon ze geen antwoord geven, nu wordt er gezegd dat ik de facturen van de twee monteuren opnieuw aangetekend moet opsturen en de bedragen worden verrekend met de nieuwe facturen (algemene voorwaarden zegt ze) wil ik helemaal niet totaal moet ik 137,29 terug krijgen en werd mij ook gezegd dat het terug geboekt zou worden en niet verrekenen, wat kan ik doen, ik wil absoluut niet dat dit bedrag wordt verrekend.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.