Om te voorkomen dat ons dementerend familielid gebombardeerd blijftworden door post van allerlei malafide postorderbedrijven (en zich vangeen kwaad bewust overal handtekeningen onder zet want in deveronderstelling dat een grote prijs gewonnen is) maken wij gebruik vande TPG postdoorstuurservice waarmee post naar een ander familielidwordt gestuurd. Echter, vaak wordt deze ongewenste direct mail viaandere postverstuurders zoals Sandd en Selekt Mail aangeboden. Dezebedrijven kennen deze doorstuurservice niet en raden aan depostorderbedrijven direct te benaderen. Deze bedrijven staan over hetalgemeen niet te trappelen om er aan mee te werken dat er geenongewenste post meer wordt ontvangen. Verzoeken om een naam van eenadressenlijst af te voeren worden genegeerd. Ook Infofilter.nl biedtgeen oplossing omdat dit soort bedrijven daarbij niet is aangesloten.We voelen ons totaal machteloos! Dagelijks de brievenbus legen is geenoptie, helaas. Heeft er iemand nog tips die wij wellicht over het hoofdhebben gezien om dit soort post te kunnen stopzetten? Dank uvriendelijk voor uw reacties.