Ik ben in 2001 gescheiden. Ik ben in ons huis blijven wonen en heb mijn ex-partner uitgekocht (heb haar de helft van de overwaarde en bedrag op spaarrekening betaald). Uitkopen is gedaan op basis van een taxatie van ons huis door een NVM-makelaar/taxateur. Ik ben nu bezig met de WOZ en kom er eigenlijk nu pas achter dat de taxateur ons huis Hfl. 100.000 te hoog heeft ingeschat en mijn ex dus 50.000 te veel heeft getoucheerdZijn er nog mogelijkheden om nog iets van dit geld terug te krijgen