BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

te late levering/plaatsen grafsteen

Bijdrage door gebruiker
05-01-2008
3 reacties

Op 19 sept 2007 is er een offerte uitgegaanvoor het maken en daarna plaatsen van een grafsteen. Dit zou 8-10 weken gaan duren. Tot op heden staat er nog steeds geen grafsteen.

Leverancier heeft steeds verschillende argumenten: versje vergeten/was niet goed. Ik heb mijn schoonvader toegezegd in iedergeval nog geen geld te betalen na het plaatsen van desteen. (zoals afgesproken is met de leverancier)

Deze zaak ligt heel gevoelig en emotioneel. Wat kan ik hier aan doen en welke stappen kan ik hiervoor nemen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.