Van Dijnsen Installatiewerken uit Breda weigert mij een gespecificeerde rekening te sturen voor werkzaamheden aan de afvoerbuis van de
cv-ketel in mijn balkonkast. Er lekte condensvloeistof tegen de buitenmuur en de VVE wilde dat daar iets aan gedaan werd.
Een monteur die kwam kijken suggereerde dat het een grote klus zou worden.Ik informeerde wat het eventueel zou gaan kosten .
Dat zou zo'n 700 eu . zijn en ivm het gevaar ( balkon 3e etage ) zouden er 2 monteurs komen.Die kwamen op 16 mrt, jl. met 2 grote wagens
aanrijden om iets over 9 in de morgen en waren om iets over 10 klaar met de klus. Ze hadden alleen de afvoerbuis naar buiten omgedraaid
en een stukje nieuwe buis aangebracht.Dit werd mij meegedeeld door de monteur als antwoord op mij vraag.Dit werd niet vermeld op de werkbon. De firma Van Dijnsen rekende mij voor deze werkzaamheden van een uur 750 eu., vlgs. hen de met mij afgesproken prijs.
Men weigert categorisch een gespecificeerde rekening te sturen. Op aanraden van mijn rechtsbijstandverzekering is de zaak geschikt , dwz.
dat ik het bedrag onder protest heb betaald en mijn verzekering mij 400 eu heeft overgemaakt . Ik voel mij echter opgelicht door dit bedrijf
waar ik al 11 jaar klant ben en vind dat deze praktijk aan de kaak moet worden gesteld., temeer omdat alles telefonisch is verlopen en er geen offerte is opgemaakt.Wat kan hier nog aan gedaan worden ? JJA Nebbeling , Okeghemlaan 15b , 4837ar , Breda.