Door de schandelijke maatregel (tandarts mag eigen tarief opstellen) zijn honderduizenden in dit land geschaad, of ze hebben geen tandarts polis voor 2012 genomen omdat ze geen zin hadden in torenhoge rekeningen van de witte jassen, of ze hebben veel te veel betaald op de rekeningen waardoor er een forse schade claim zou mogen worden ingediend bij die broederschap van tandmeesters. Welke advocaat gaat dat eventjes voor de gedupeerden in dit land op collectieve manier oppakken?