Ik heb een tijd geleden kaarten gekocht voor een concert in The Sand in Amsterdam voor het concert van t-pain (rapper uit Amerika). De eerste vastgestelde werd op het laatste moment verzet naar een later stadium. Toen het concert dan bijna zover was, heeft het management van T-Pain het concert alsnog afgezegd. Hierdoor bleven wij zitten met 4 kaarten van ongeveer 32 euro per stuk. Wij hadden de kaarten gekocht bij Primera in het Hilvertshof (winkelcentrum) te Hilversum. Wij kregen daar het advies om het via PayLogic (organisator / ticketverkoper) te regelen om ons geld weer terug te krijgen. Zodoende heb ik de kaarten opgestuurd naar PayLogic met alle informatie die zij nodig hebben om mij het geld terug te storten. Nu zijn we al 3 maanden verder en krijg alleen maar antwoord dat het management van T-Pain niet mee werkt in de zaak met betrekking tot het terugbetalen of iets dergelijks. Het is allemaal heel vaag en zou nou wel heel graag de grof, geschatte 140 euro willen terug krijgen. Wie kan mij helpen?