T Mobile belt je op, want je hebt een klacht....de telefoon gaat 1 keertje je bent te laat met opnemen ze hebben al opgehangen nog voordat je naar de telefoon hebt gegrepen..., dan daarna nog twee keer zelfde verhaal, dan een SmS je, bericht we hebben gebeld maar we kunnen u niet bereiken (ja me dunkt ! dat is niet zo gek ) ze vragen dan wilt u ons even zsm terug bellen? Dat doe je in arremoede maar het kost je wel geld, veel geld zelfs want je wordt van de kast naar de muur gestuurd, vervolgens een week of wat later een faktuur van 9.80 euro voor ''service kosten'' . van T Mobile Je schrijft dan een brief een klacht ze antwoorden niet, de tweede brief ook geen antwoord, dan ja er wordt gebeld weer op je mobiel en weer 1 keer gaat tie over te laat niet op tijd opgenomen, dan weer twee keer hetzelfde, dan daarna weer een SmS je, we hebben u niet kunnen berieken, wilt U ons even terugbellen?? Als je dan belt dan wordt er eerst gezegd, wegens opleidings doeleinden nemen wij dit gesprek op dat U dat weet...Nou wat dacht U die telefoon is dus volgezet met heel veel roepen en woede...Nu weer een brief geschreven...Heeft U ook zulke ervaringen? Wat is er met T Mobile aan de Hand?[/i