Ik ben via mail benaderd om lid te worden van Surfrace.nl Bij surfrace spaar je zogenaamde "waves" Je spaart ze door te mailen, spelletjes te doen, enquetes in te vullen en artikelen te kopen in de surfracewinkel
Ik vraag me af of je niet gewoon veel tijd en geld kwijt bent (aan te dure artikelen) om een paar waves te verzamelen die vervolgens bijna niets opleveren. Dus gericht op geldklopperij ipv sparen zoals zij het aangeven.
Wie heeft hier ervaring mee?