Hoi,
Even een vraag wij hebben als buurtvereniging subsidie gekregen voor een bepaalt "projectje" rond de feestdagen van 2007. Echter is dat projectje niet doorgegaan en weigert het bestuur het geld welke wij hebben ontvangen terug te geven aan de gemeente.
Wat ik wil vragen is mag je subsidie geld welke je niet gebruikt gewoon in de geldpot laten van de buurtvereniging?
Graag jullie reactie als het kan met een link zodat ik dit mee kan nemen naar de aanstaande ledenvergadering.
Alvast bedankt