BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Stuk gevroren watermeter

Bijdrage door gebruiker
19-02-2012
6 reacties
Geachte kassa,

Wij wonen in een huurhuis, Twee weken geleden kwamen wij tot de ontdekking dat we geen water meer hadden. We hebben toen Brabant Water gebeld over dit probleem. Zij zijn langs gekomen en hebben een nieuwe watermeter geplaatst. De monteur zei dat onze meter was kapot gevroren omdat de meter buiten geplaatst was. Daar kregen wij later een rekening van. Omdat wij gehuurd zitten, vroegen wij ons af of we deze rekening moeten betalen. Volgens ons zijn deze kosten voor de woonmaatschappij of Brabantwater, in ieder geval denken wij dat die rekening niet voor ons is omdat wij gehuurd zitten en alle schade voor de woonmaatschappij is. Anders zouden wij ook niet gehuurd zitten. Klopt dit?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.