BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Stugge juwelier

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-10-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

In de trouwring van mijn vrouw zit een briljant. Bij de geboorte van onze zoon hebben wij bij dezelfde juwelier waar wij de ring hebben aangeschaft er eenzelfde briljant naast laten zetten. Dit is echter niet mooi geworden. Volgens de juwelier die we er mee hebben geconfronteerd, is het door de beste zetter van NL gedaan en kan het niet beter. We zijn met de ring naar 3 andere juweliers gegaan en hebben om een reactie gevraagd. Er was er eentje die noemde het prutswerk. Wederom heb ik de juwelier geconfronteerd met deze uitkomst maar blijft volhouden dat het niet beter kan. Is voor deze situatie een oplossing? De optievoor een eventuele reparatie (wat mogelijk schijnt te zijn) wil hij niet bekostigen. Kan ik eisen dat hij de ring in originele staat terugbrengt envervolgens ons geld terugeisen zodat het nogmaals gedaan kan worden maar dan door een proffesional?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.