Beste mede-forum gebruikers.
Ik kom het volgende tegen van PostNL. Ik post dit om advies te vragen van
andere medeforumgebruikers of ze zoiets hebben ervaren en wat tegen te doen.
Het gaat niet om het gedrag, het gaat om het principe.
Ik kreeg gisteren een strafportobon binnen. Ik heb op de site van Postnl gekeken waar dit over gaat en volgens het systeem was de kaart die ik heb ontvangen onvoldoende gefrankeerd.
In deze gegevens stond ook nog een reken-fout.
Betaalde port: € A
Benodigde port: € B
Te betalen port: € A+B
Merkwaardig dat je dan € A+B moet betalen. Zou toch B-A zijn?
Ging dus met deze brief naar een postagentschap en deze agentschap zei tegen mijdat de kaart voldoende was gefrankeerd. Er is dus een fout gemaakt door de software waardoor een kaart onterecht als onvoldoende gefrankeerd wordt aangemerkt.
Nou komt de crux. Ik kan niet bij zo een agentschap de fout laten herstellen maar moet een 0900 nummer bellen voor € 0,10 per minuut. Geen mogelijkheden tot email.
Ik vind dit geen service, ze verschuilen zich achter websites, zijn alleen bereikbaar via dure nummers en ontvangen dan ook geen verbeterpunten op hun procedures. Bijvoorbeeld verbetering van hun software.
Enige suggesties iemand?
hermanG