BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Storneren?

Bijdrage door gebruiker
04-03-2004
5 reacties

Eind vorig jaar heb ik drie maanden gebruik gemaakt van een proefabbonnement voor kabelinternet via casema. Ik heb tijdig opgezegd (aangetekend) en het modem conform de voorwaarden teruggestuurd (eveneens aangetekend). In november bleek de casema 224 euro van mijn rekening te hebben afgeschreven voor het modem. Na contact bleek het modem toch aangekomen te zijn en casema heeft het geld teruggestort. Nu is in februari is het bedrag nogmaals van mijn rekening gehaald. Ditmaal heb ik eerst contact opgenomen met de postbank om te storneren, maar dat bleek niet mogelijk, omdat het om een eenmalige machtiging zou gaan. De postbank raadde mij aan contact met casema op te nemen. Contact met casema leverde excuses en de belofte om het geld zsm terug te storten op.De vraag: tot hoe lang na het het beeindigen van het contract, kan casema, met behulp van de door mij getekende machtiging, straffeloos geld van mijn rekening halen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.