Ik huur bij Woonzorg sinds ruim een jaar. Ik betaal maandelijks 95 euro aan verwarmingskosten. Dit vind ik absurd hoog voor 1,5 kamer. In mijn vorige huis met drie verdiepingen en 4 slaapkamers betaalde ik 71 euro per maand. Al sinds ik hier woon stel ik daarover vragen aan de woonconsulent. Daarop krijg ik ontwijkende antwoorden. We hebben geen thermostaat, geen meters. De radiator kan slechts aan/uitgedraaid. Bij mij staat meestal alles uit op de doucheruimte na.
Wie kan mij helpen aan inzicht? In mijn ogen klopt er iets helemaal niet.