Wij hebben een aflossingsvrije hypotheek en hebben na een uitzending van Kassa de onterechte toeslag aangekaart. Die rente is door onze bank, ABN Amro per kerende post met een 0,5 procent verlaagd. Prima. Maar met terugwerkende kracht heeft de bank geweigerd. Wij zijn tot en met Kifid door gegaan, maar die heeft ons in februari om geheel onduidelijke redenen in het ongelijk gesteld. Wij dachten er verder niets aan te kunnen veranderen, maar nu deze stichting start, hopen wij alsnog ons recht te kunnen halen. Het gaat in ons geval om vele duizenden euro's.
Maar ik kan niet aanmelden bij de stichting, want daar staan alleen de 2 genoemde hypotheekvormen genoemd, terwijl wij toch in precies hetzelfde schuitje zitten.
Als wij ons zouden kunnen aanmelden, kunnen wij gelijk het dossier van Kifid doorsturen naar de stichting.
Met vriendelijke groet
Gijs en Anne Marie Korevaar