In mei 2008 heb ik bij Star kozijnen Tilburg een bestelling geplaatst voor een kunstofkozijn in de dakkappel. Het raam zou binnen 5 weken geleverd worden en ik deed een aanbetaling van 500 euro. Daarna bleef het vooral stil. Na herhaalde verzoeken: bellen en bezoek aan de showroom, kwam men opnieuw (oktober) aan huis om de maten op te nemen. Er zou zijn ingebroken, daarom wist men niet meer welk raam voor wie bedoeld was en het door de fabriek geleverde raam zou niet het juiste zijn, maar alles zou goedkomen.
Sindsdien heerst er een oorverdovende stilte. De telefoon wordt niet opgenomen, op voicemail berichten, achtergelaten op het 06-nummer, wordt niet gereageerd en de showroom is altijd gesloten. Inmiddels puilt de brievenbus bij de showroom uit en liggen de reclamefolders er half verrot onder. Dat geeft niet echt vertrouwen.
De website van Starkozijnen Tilburg is uit de lucht. Na wat googelen vond ik via www.kunstofcompany.nl een verwijzing naar Starkozijnen Tilburg en een adres in Berlicum. Met mobiel telefoonnummer. Toen ik daar navraag deed, kreeg ik als antwoord: 'ik ben al een jaar geleden gestopt; ik heb hier niets mee te maken'. Kort na dit telefoontje werd de betreffende website uit de lucht gehaald.
Kort samengevat: 500 euro armer en geen raam.
Mijn vragen: Zijn er meer gedupeerden? en Welke stappen kan ik nu verder ondernemen?