Op 8 januari jl. is er een lekkage geconstateerd op onze oprit. Het is een koophuis en dit onze grond. Essent geeft met een beknopte mondelinge toelichting aan dat ze de aangetroffen sitautie vastleggen en zo snel mogelijk de reparatie gaan uitvoeren. Zonder enige vorm van toestemming staat er een kraan op de oprit die alles open gooit en gat maakt van 2 meter diep. Vervolgens wachten wij tot reparatie wordt gemaakt en hoe Essent de schade die ontstaat gaan oplossen. De informatie hebben wij gekregen door iemand met een Essent-jas aan te spreken. schorvoetend komt er dan een mondeling verhaal, dat de andere door een collega wordt aangepast. Met een e-mail hebben wij dit gevraagd nog vast te leggen en daar is een reactie opgekomen dat het wel goed komt. Maar ik wil meer duidelijkheid, ik vind ook dat er gesproken moet worden over een financiele vergoeding, want tot op heden is het gat nog steeds niet gedicht. Als er drie dagen storing is dan komt Essent met schade vergoeding.De reden van de gehele irritatie is dat Essent geheel anoniem rond loopt ons terrein ons niet informeert en ons niet wil vertellen wanneer het klaar is. Begrip tonen voor situatie is er dan ook niet meer bij.Ik denk dat wij te vrijblijvend zijn gebleven en recht hebben op een goede uitleg en afronding van de werkzaamheden. Hopelijk kan iemand daar een advies in geven. Alvast bedankt Marc Schouten Breda