Ikben akkoord gegaan met een contractvernieuwing voor 2 jaar bijt-mobile, ik geloof dat ik al 7 jaar tevreden gebruiker was van hetbedrijf maar sinds dinsdag heb ik GEEN bereik in mijn eigen huis. Ikkrijg van t-mobile 0 op mijn rekest. Volgens hen zijn alle problemenopgelost per 2 maart (terwijl ze daarna pas begonnen) er is 0communicatie aangaande de storing en ik moet gewoon maar een maandgeduld hebben tot de problemen (die er volgens t-mobile niet zoudenzijn) opgelost zijn. Dit is voor mij onacceptabel, ik heb thuis geenvaste lijn en ben hiermee dus onbereikbaar geworden, terwijl ik veelthuis werk.Vanwege de slechte comunicatie (zeg maar: geen) enhet slechte bereik (ook geen) is mijn vertrouwen in t-mobile alsprovider verdwenen. Officieel gaat mijn contractvernieuwing per 27maart in en ik wil ervan af!!!Volgens de dame bij t-mobile kandit niet....dat kan toch niet waar zijn?! Zij verzaken in hun corebusiness, te weten bellen, en ik moet het accepteren alsof ik in eenontwikkelingsland rondloop in plaats van Nederland.Welke stappen kan ik ondernemen om toch onder deze contractvernieuwing uit te komen?!