ik ben enige tijd geleden telefonisch benaderd met de vraag of ik een gratis exemplaar van spirit sudoku boekje wilde ontvangen waarna ik bij ontvangst af kon melden om lid te worden. Dit heb ik gedaan en wel binnen de 14 dagen die ervoor stond. Nu kreeg ik weer een nieuw boekje toegezonden mét rekening van 51,35 voor een jaar lidmaatschap. Vele mails later blijven ze volhouden dat ik te laat heb opgezegd en nu voor een jaar lid ben, ondertussen ook al aanmaning gekregen waarna verhoging van 11,50 volgt. Mag dit zomaar om iemand ongewild een abonnement op ter dringen en moet ik nu betalen?
groet, ANgelique