BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Spijt van aankoop

Bijdrage door gebruiker
18-02-2008
3 reacties

Mijn zus gaat binnenkort trouwen en heeft een trouwjurk besteld bij een bruidsmodezaak. Ik zag daar ook een heel mooi pak, maar achteraf veel te duur voor mij. De verkoopster heeft mij weten te overhalen dat het wel een bijzonder pak is. Goed, ik heb het gekocht, maar die jurk krijg ik pas over een half jaar als de trouwjurk ook wordt opgehaald en ik moet het gelijk betalen. Ik heb betaald, maar krijg achteraf spijt van dat ik het heb gedaan. De dag erna belde ik op dat ik die jurk niet meer wilde en mijn geld terug wil hebben. Zij zei dat het niet meer en kan een tegoedbon krijgen, en moet besteed worden in de winkel. Nou, er kwam vuur uit mijn oren. Kan dit zomaar. Ik voel mij genaaid door die naaister/verkoopster. Die jurk heb ik niet eens meegkregen maar wel betaald. Helppp, ik wil mijn geld terug.!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.