ik heb bij de postbank (waar ik altijd zeer tevreden over ben) een klimrenterekening geopend in 1998, en deze verloopt na 10 jaar. nu is hij dus verlopen en ik heb geen bericht van de postbank gehad.en heb zelf gebeld hoe het nu gaat, wat ook weer 5 cent per minuut kost en mobile kosten. nu vraag ik mij dus af is dit een incidenteel geval of doen ze 't expres , misschien dat mensen de rekening vergeten zijn.komt het vaker voor?