er was sprake van dat de regering het tweede , derde en vierde spaarloon wilde afschaffen voor werknemers met MEERDERE werkgevers. Aan gezien ik3 werkgevers heb en dus3 van deze lucratieve regelingen ben ik erg benieuwt of dit ook daadwerkelijk besloten is voor 2005. wie weet hier iets van?