BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

spaarloon aegon

Bijdrage door gebruiker
20-01-2012
5 reacties
Ik ben ten einde raad.
Ook ik heb meegedaan met de spaarloon regeling die je nog snel kon afsluiten eind 2011.
Maar ik krijg het niet terug geboekt.
Op 3 januari heb ik de overboeklijn gebeld. Het geld zou met 5 werkdagen worden overgeboekt. Maar niets ontvangen.
Op 10 januari op internet een overboekformulier ingevuld, weer zou het binnen 5 werkdagen overgemaakt worden. Weer niets ontvangen. Op 17 januari een mail gestuurd, er werd belooft via de mail dat ik het met 3 dagen zou krijgen. Tot op de dag van vandaag kan ik nog steeds niet over mijn eigen geld beschikken. Ik krijg niemand aan de telefoon. Mails worden inmiddels niet meer beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat het druk is. Maar andere mensen in mijn omgeving hebben al wel hun geld gehad.
Hebben meer mensen hier slechte ervaringen mee? En wat kunnen we hier aan doen. Aangifte doen van verduistering.??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.