Ben door spaarcodes telefonisch benaderd voor en abbonement.
Ze zouden een mail sturen waar ik binnen 14 dagen op kon reageren anders werd t automatisch in gang gezet.
Deze mail is ws in de spambox tercht gekomen en kon dus ook niet reageren.
Vorige week ben ik benaderd of ik maar even wilde betalen 49.50 euro.
moet ik dit nu betalen of negeren wel hebben ze gedreig met een incoassoburo