Mijn vrouw heeft een T-Mobile abbonomend.
Nu zijn wij er achter gekomen dat zij 5 maanden een telefoon rekenig had van rond de 200 euro, normaal 35 euro.
Dat dit aan onze aandacht is ontsnapt, reden ziekte.
Det is gekomen door sms 2008 Telefuture 300.
Elke keer wordt er 2 of 3 keer 2,54 euro per dag afgeschreven.
Kunnen wij hier iets aan doen, dit is volgens ons oplichting.
Als we op het internet kijken zijn we niet alleen.
Groet A Ribbink.