Wij zijn onlangs benaderd door smit en koopman vastgoedinvesteringen in groningen.
Hun verhaal leek ons interessant. Toch willen we wat meer zekerheid over hun betrouwbaarheid. Zijn er mensen die met hun in zee gegaan zijn en wat is jullie ervaringen? Wordt de "rente"werkelijk uitgekeerd en aan het einde van de looptijd. En het bedrag wat je inlegt na1 a 2 jaar (zolang het project loopt)