BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slot werkt niet, wie betaald?

Bijdrage door gebruiker
24-09-2023
281 keer bekeken
10 reacties
Het slot van mijn deur die werkt niet meer. De sleutel kan er in, maar kan niet rondgedraaid worden. De klusjesman heeft er naar gekeken en geeft dat het slot in het geheel kapot is. Zegt het zelf te kunnen maken. Maar dan op een doordeweekse dag en niet in het weekend. Op dit moment komt ik via een raam binnen. Maar deze kan ik vanuit de buitenkant natuurlijk niet dicht maken. De deur is normaal gesproken de enigste ingang om binnen te komen.
Dit is op zaterdag ochtend al doorgegeven aan de verhuurder. Verhuurder geeft aan dat ik moet wachten tot maandag en dat anders de kosten voor mij zijn.
Klopt dit? Of is zij verantwoordelijk om de kosten hiervoor te betalen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.