BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slot vervangen appartement

Bijdrage door gebruiker
23-07-2019
18 reacties
Als vrijwilliger hebben we te maken van een bewoner die medebewoners lastig valt. Wij beheren appartementen voor zelfstandig wonende ouderen boven de 60 jaar. In totaal gaat het om 60 appartementen verdeeld over drie gebouwen met elk 2 etages. Elk appartement heeft een unieke set sleutels welk niet na te maken zijn. Op elke etage is een zgn. contactpersoon aangesteld die een moedersleutel bezit van deze betreffende etage. Deze medebewoner mag in geval van nood, samen met een andere medebewoner of hulpdienst, de woning betreden. Nu heeft deze lastige bewoner zijn eigen slot vervangen en ook die van een dementerende buurvrouw. Vervolgens belde familie van deze vrouw dat zij niet meer in de woning konden. Onze vastgoedbeheerder heeft vervolgens na veel zoeken het slot teruggevonden en teruggeplaatst. De familie heeft aangfite gedaan bij de politie en ook melding bij sociaal wijkteam. De vraag is wat kunnen wij nog ondernemen als woonstichting?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.