Ook ik heb nu een incasso gehad van Slimfruit heb tijd gerekt en eenbetaling gevraagt in drieën.
Maar wil helemaal niet betalen heb verschillende mails gestuurd gebeld en ik was op tijd om te vragen waar het heen moest.
maar nooit ene reactie gehad.
Nu incasso heb daar heen gebeld en nu een mail gestuurd dat ik eerst eens alles wil uitzoeken en dat er een heel forum bestaat met precies de zelfde klachten als ik.
Ik dacht samen staan we sterk mijn vraag zal ik niet betalen. Ik voel me zo opgelicht en ze gaan maar door.
Met vriendelijke groet,
Riet