Het verhaal:
Ik heb zeer slechte ervaringen met deze winkel. Ik heb er een Garmin navigatiesysteem gekocht in september vorig jaar. Ten eerste duurde de levering al wat langer dan beloofd op de site, maar goed.. kan gebeuren.
Na het apparaat een tijdje gebruikt te hebben bleek dat de bluetooth functie niet goed werkte en ik heb het apparaat in overleg teruggestuurd voor reparatie. Van te voren was mij verteld dat dit zo'n 6 weken zou gaan duren.
Op dit moment is het 12 weken geleden dat ik het apparaat kwijt ben en ik heb het nog steeds niet terug!! Er zijn al heel wat mailtjes over en weer gegaan, maar Redcoon weigert enige verantwoordelijkheid hiervoor te nemen. Tevens is mijn verzoek om compensatie (wat me toch wel terecht lijkt als een reparatie 2x zo lang duurt) tot twee keer toe gewoon genegeerd.
Ze blijven doodleuk op mijn mailtjes antwoorden met: het apparaat komt volgende week terug (..), verder reageren ze niet inhoudelijk op mijn mail. Ik raad iedereen af bij deze webwinkel te bestellen, want als er problemen optreden helpen ze je absoluut niet! Zeer zeer slechte klantenservice.
De vraag: welke stappen kan ik ondernemen tegen deze webwinkel? Ze blijven duidelijk in gebreke, maar kan ik juridisch gezien iets tegen ze ondernemen?
Bedankt alvast!