Hallo,Sorry als ik op het verkeerde forum zit maar ik kon de weg niet zo goed vinden.. Ik vroeg me af of iemand wel eens een slechte ervaring heeft gehad met retourneren bij de wehkamp? Ikzelf heb vroeger altijd probleemloos bij ze besteld. Pas sinds kort ben ik hier weer me begonnen, maar het retourneren lijkt aardig verslechterd.Ik had o.a. een videocamera besteld. Ik heb het ding in de huiskamer uitgeprobeerd maar hij gaf bizar slecht beeld, ook op de computer kon ik er niet lekker mee uit de voeten. Ik wilde hem dus terugsturen, samen met een broek die ik niet paste. Via internet kon ik alleen de broek terugsturen, de camera mocht niet maar er stond bij dat ik gebeld zou worden door een medewerker. Ik heb zelf maar gebeld, en kreeg een geweldig chagrijnige vent aan de telefoon. De medewerker deelde mij mee dat de camera niet kan worden teruggenomen als de doos open geweest is. Je hebt hem wel 14 dagen op zicht. Je mag dus alleen naar de dichte doos kijken?Die medewerker was dus niet zo best te spreken en volgens mij op ruziepad, om het mezelf makkelijk te maken heb ik toen maar gezegd dat ik de camera niet in gebruik heb gehad - tenslotte zat alles nog in het plastic. Hij wilde het eerst niet zo geloven en begon nog te zeuren over dat de doos dan wel open geweest was, maar omdat ik hem verzekerde dat absoluut niets de doos had verlaten maakte hij toch maar een retourafspraak. Het pakketje is toen later netjes opgehaald, ik heb hem expres in een andere tas gedaan dan de broek die ik terugstuurde zodat ik netjes twee losse ophaalbewijsjes van selektvracht kreeg, voor het geval dat. Zaak afgehandeld.Inmiddels heb ik een rekening gekregen, uiteraard voor de camera. Alleen de broek is afgeschreven. Ik heb net de wehkamp gebeld maar de medewerkster zei dat het wel vier weken kan duren voordat de camera afgeschreven is dus dat ik maar gewoon alvast wat moet betalen (ik heb nog meer dingen gekocht). Ik zal eerlijk zeggen, ik heb er een slecht gevoel over.. Ik hoop dat jullie mij op deze blue monday kunnen opvrolijken met betere ervaringen.