BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slb leesmappen

Bijdrage door gebruiker
01-11-2005
3 reacties

geachte heer/mevrouw,

Ik heb vorig jaar november een abonnement afgeslote op de leesmap slb, het eerste half jaar beviel ons dat goed.

Maar na een half jaar begon de serivce van deze organisatie slechter te worden, leesmap bladen die misten etc.

Wij hadden dus de leemsmap berzorger hierover aangesproken en dit had geen resultaat.

Toen besloten wij eind augustus het abonnement op te zeggen met een dringende redenen (slechte service)

Later kregen wij een brief dat ons contract afliep op 8 november 2006 en niet 2005...wij waren inderdaad te laat met het normaal opzeggen van het contract dat moest minimaal 3 maanden van te voren, maar bij een gebrek aan service mag je dit toch opzeggen????

Wij hadden eerder het hoofkantoor van de slb leesmappen al gebeld en verteld over de leesmapbezorging....maar dit had dus ook geen resultaat!!!

Hoe kunnen wij dit alsnog opzeggen??? want wij wensen niet verder te gaan met deze mensen!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.