BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Siebel juweliers

Bijdrage door gebruiker
22-11-2010
120 keer bekeken
19 reacties
Er is geen specifieke categorie voor sieraden, dus plaats ik het maar hier.

Nu de feestdagen aanbreken wordt de consument doodgegooid met allerlei lokkertjes die eigenlijk nep blijken te zijn.

Zo kreeg ik een uitnodiging voor een Ladies night in Intratuin. Ik kreeg een folder van Siebel juweliers. Toch een prima naam op dit gebied. Er staat een zilveren armband in met trollbeads van Pandora. De armband met 1 bedel kost 59 euro. Je kon het online kopen. Ik kijk op de website. De armband stond er niet op. Ik bel het telefoonnummer dat op de website staat. Blijkt het een nummer te zijn die voor collega filialen bestemd is volgens het bandje. Ik stuur een mailtje en bel ook het dichtsbijzijnde Siebel filiaal. De bedrijfsleider vertelt dat ze de armband met bedel helemaal niet hebben, maar dat het misschien nog wel komt.

De volgende dag krijg ik antwoord op de mail. De armband wordt niet verkocht, maar ik moest eens zelf langskomen in de winkel.

Nu is het Siebel filiaal bij mij in de buurt gelegen pal tegenover de duurste Juwelier van de stad die WEL de Pandora trollbeads en armbanden verkoopt. Zou dat er iets mee te maken hebben??

Ik voel mij als consument door Siebel misleid. Ze prijzen iets aan dat ze niet hebben, en pretenderen wel het te kunnen leveren en verkopen. Ik vind dit consumentenmisleiding.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.