Ik heb een aantal jaren een appartement gehuurd van Dynamish ABC een onderdeel van Ooms Makelaars. Het eerste jaar servicekosten over het jaar 2000 is keurig op tijd afgerekend, maar de afrekening over 2001 en 2002 heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb al jaren contact met de afdeling die dit zou moeten behandelen en de ene smoes na de andere komt naar boven. Wat moet ik hiermee?
Stel dat ik moet betalen? Is het dan verjaard?
Kan iemand mij hiermee helpen?