BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service van wehkamp

Bijdrage door gebruiker
02-08-2012
16 reacties
Ik heb op 29 juni via ideal een product besteld bij wehkamp. Ik zou het de volgende dag krijgen. Maar er was een sorteerfout opgetreden. Na een aantal mailtjes naar wehkamp bleek dat er voor mij iemand was geweest die het laatst beschikbare exemplaar had besteld. Het product was dus eigenlijk uitverkocht, maar dit was nog niet verwerkt op de site. Na nog een paar mailtjes naar wehkamp, over de vraag wanneer ik mijn geld terug zou krijgen, kreeg ik te horen dat ik een formulier moest invullen en die naar hun op moest sturen. Terwijl op de site heel mooi staat dat als een product uitverkocht is en je vooruit hebt betaald je je geld meteen terug zou krijgen. Ik heb het formulier een tijd geleden opgestuurd, maar ik heb nu nog steeds mij geld niet terug. Wat moet ik nu gaan doen? want wehkamp lijkt niet echt veel te willen doen.

p.s. ik heb geen idee of dit in deze categorie hoort, maar ik kon geen passende categorie vinden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.