In aug.2003 kocht ik een HP Pavilion met gar.-uitbreiding.
In nov. j.l. wilde Windowsniet starten. Bij herinstallatieontstonden problemen.
Op 11-11-04contactmet HP.Ik zou binnen5 dgn. een CD krijgen zodat ik de herstelcd's weer kon gebruiken.
Op 26-11begreep mener niets van maar
actie bleef achterwege. Ik kreeg een nr. in Den Haagdatniet klopte. Ook het adviesde afd. van HP in Belgie tebellen.
Op 03-12 verwees mennaar de klachtencom. dieniet bestond.
Op 07-12 zouklantenserv. e.e.a. uitzoeken enterugbellen.
Op 08-12weerzelf gebeld. Men garandeerdedat ik de CD snelzou ontvangen.
Op 10-12 werd gezegd dat ik de CD15-12 kon verwachten.D
e leverancier van de PCnoemdee.e.a. stijlloos en
kreegte horen dat ik de CD uiterlijk 15-12 tegemoet kon zien.
Op 15-12... niets. De klantenserv. heefttoegezegd dat de CD nu Per Express verzonden zou worden.
Op 17-12 heeft mijn leverancier weer contact gezocht en.... op 23-12 zou de CD arriveren.Nog steeds geen CD maar wel de belofte dat enige dagen na Kerst e.e.a. opgelost is. Hoera: maar er is geen jaartal genoemd. Naast mijn telefoontjes ende bemiddeling v.d. leverancier bleef een brief aan HP onbeantwoorden mailtjes werden genegeerd.
Wat nu te doen?