BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service van HP

Bijdrage door gebruiker
26-12-2004
3 reacties

In aug.2003 kocht ik een HP Pavilion met gar.-uitbreiding.

In nov. j.l. wilde Windowsniet starten. Bij herinstallatieontstonden problemen.

Op 11-11-04contactmet HP.Ik zou binnen5 dgn. een CD krijgen zodat ik de herstelcd's weer kon gebruiken.

Op 26-11begreep mener niets van maar

actie bleef achterwege. Ik kreeg een nr. in Den Haagdatniet klopte. Ook het adviesde afd. van HP in Belgie tebellen.

Op 03-12 verwees mennaar de klachtencom. dieniet bestond.

Op 07-12 zouklantenserv. e.e.a. uitzoeken enterugbellen.

Op 08-12weerzelf gebeld. Men garandeerdedat ik de CD snelzou ontvangen.

Op 10-12 werd gezegd dat ik de CD15-12 kon verwachten.D

e leverancier van de PCnoemdee.e.a. stijlloos en

kreegte horen dat ik de CD uiterlijk 15-12 tegemoet kon zien.

Op 15-12... niets. De klantenserv. heefttoegezegd dat de CD nu Per Express verzonden zou worden.

Op 17-12 heeft mijn leverancier weer contact gezocht en.... op 23-12 zou de CD arriveren.Nog steeds geen CD maar wel de belofte dat enige dagen na Kerst e.e.a. opgelost is. Hoera: maar er is geen jaartal genoemd. Naast mijn telefoontjes ende bemiddeling v.d. leverancier bleef een brief aan HP onbeantwoorden mailtjes werden genegeerd.

Wat nu te doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.