Wij hebben vorige week kleding besteld bij Large, die helaas met Selektvracht werkt.
Volgens Track en Trace zou ons pakket op donderdag de 12e feb. bezorgd worden, dus de hele dag thuis gezeten.'s avonds stond daar vermeld: Geadresseerde was niet thuis op de dag van bezorging. De eerstvolgende dag zal het pakket opnieuw aangeboden worden.Vrijdag 13 feb dus wéér de hele dag thuis gezeten, om 's avonds het bericht te lezen: wegens overmacht kon het pakket niet bezorgd worden en zal de eerstvolgende werkdag bezorgd worden en het wordt eentonig, dit bericht stond er zaterdag ook!
Deze bestelling is uiteindelijk alsnog bezorgd afgelopen zaterdag 14 feb 2009 rond half vijf, nadat we een klachtenmailtje gestuurd hadden.
Deze meneer sommeerde ons naar beneden te komen om het pakket in de hal van de flat in ontvangst te nemen.
Hij weigerde om naar de 1e etage te komen en aan de deur het pakket af te geven.
Dat tot daar aan toe, maar toen wij beneden opheldering vroegen over de te late aflevering en dat wij 2 dagen voor niks thuis hadden zitten
wachten, ging deze meneer op zeer ombeschofte wijze te keer. "Het is lekker met jou, zoek het maar lekker uit bij Selektvracht"
"En wie zegt dat ik dat pakket donderdag al had?" En nog meer opmerkingen van die strekking, we waren te verbrouwereerd om alles
te onthouden wat naar ons hoofd geslingerd werd.
Er is hier trouwens nog nooit een pakket van Selektvracht op fatsoenlijke wijze aangekomen.Vorige keer werd ook vermeld dat wij niet thuis waren en het pakket terug was gestuurd naar afzender, terwijl dit pakket helemaal"verdwenen" is. Daarvóór een pakket gevonden in de hal van de flat enz.Dit betreft bezorging in Leusden. Zijn er mensen die ook slechte ervaringen met Selektvracht hebben en wat zou je er kunnen doen?Wij hebben wel een klacht gestuurd naar Selektvracht, we wachten de reactie af.Bedankt voor jullie reakties,Leo