Maart 2007:ontvangen aanmaning van Transfair(incassobedrijf) over een schuld van B.deVries. (echtgenoot heet B.H.K.deVries)bij WehkampBV. Na telefonisch contact blijkt hette gaan om een omafiets, in 2005 besteld en afgeleverd op een adres in Tilburg. Aangezien alle post(rekeningen) van dat adres geretourneerd werden is men op zoek gegaan naar een B.deVries met dezelfde geboortedatum. Wij hebben nooit in Tilburg gewoond of een fiets besteld bij Wehkamp.Op verzoek wordt een kopie v/d afleveringsbon opgestuurd, met aders in Tilburg + handtekening die niet die van mijn man is.Na diverse keren aanmaningen en sommaties te hebben ontvangen en evenzovele keren via mail of telefonisch contact op te hebben genomen met eerst Transfair, later Lindorff en nu M.G.de Jong (gerechtsdeurwaarder) is deze zaak nog steeds niet rechtgetrokken. Men blijft (na opdracht te hebben gekregen vanhet bedrijf Wehkamp) bij mijn man proberen de kosten terug te krijgen. Transfair en later Lindorff heeft ons gevraagd kopieën van huur-of koopcontract op te sturen om aan te tonen dat mijn man NIET de B.deVries is die de bestelling destijds gedaan heeft. Wij wensen geen persoonlijke papieren op te sturen voor een zaak die niets met ons te maken heeft. Wel hebben wij aangeboden om de betreffende papieren bij ons thuis in te komen zien.Hierop is echter niet gereageerd.Hetbedrijf is zelfs zover gegaan om mijn man te registreren bij het B.K.R. te Tiel alszijnde degene die een openstaande schuld niet betaald zou hebben. Dit heeft voor ons nu vervelende gevolgen! Gevolgen die ons financieel benadelen!Ik bel en mail me intussen helemaal suf, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Hoe kunnen wij deze zaak zo snel mogelijk recht laten zetten? Intussen hebben we al heel wat tijd in deze kwestie gestoken, los van het feit dat er vele telefoontjes zijn gepleegd en mijn man geregistreerd staat bij het BKR om de fout van Wehkamp.Het is een zaak geworden waarbij wij van het kastje naar de muur gestuurd worden zonder een oplossing in zicht. Die oplossing zou moeten bestaan uit een onkostenvergoeding wegens gemaakte kosten en tijd, de last die we hebben ondervonden door onterechte registratie bij het BKR.Wie kan ons verder op weg helpen, of beter nog, helpen om dit zeer kromme misverstand recht te zetten.