Mijn dochter moest haar schoolgeld betalen, maar ze had haar geld bij icesave staan en kon niet bij haar geld ( de bank is in oktober omgevallen) dus heb ik het voor haar betaald en zij heeft het 25 november weer aan mij terug betaald via de bank. Probleem is dat ik heb betaald en kan zij het deel van de belasting niet terug krijgen. Vraag wat kan ze doen om het wel terug te krijgen?